ای اهل زمین


دلخوش عشق شما نیستم من ای اهل زمین

عشق را در آسمان قلب و روح من ببین

عشق من در ذهن و در جان من است

عشق من تنها خدای ِ آسمان روشن است

عشق من یادش بود آرام دل ،

یاد او هر غصه ای را مرهم است

گر، به او دل خوش بدارم روز و شب

جان خسته کی فتد در تاب و تب ؟

گر سزاوار ره کویش شوم

فارغ از دنیا شده ، سویش روم

دل زقید بندها وا میشود

در بهشت اولینش باز ماوا میشود

مرغ دل تنها سبکبال و رها

رو بسوی عرش اعلا میشود

نظرات 4 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ http://seeyourinside.blogsky.com

سلام
امیدوارم در هر حال از زندگیتون راضی باشید. سوالی برام پیش اومد و اون رو در وبلاگم نوشتم تا شاید جوابی پیدا کنم. اتفاقاً شاید بی ربط به این پست شما هم نباشه ! لطفاً اگر جوابش رو میدونید بنویسید. مرسی از کمکتون ...

محمد چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:29 ب.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
وممنون از لطف شما

عشق به خدا..............خیلی شعر قشنگی بود...
همیشه به کسی تکیه کنید که به کسی تکیه نکرده باشد

و او کسی نیست غیر از خدا


ولی عشق انسان ها وقتی به عشق به خدا می رسد..که بتوانیم عاشقانه همه مردم را دوست داشته باشیم...

موفق باشید

ابراهیم چهارشنبه 23 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:30 ب.ظ http://namebaran.blogfa.com

0 نصیحت ناب از امام صادق (ع)1 - اگر خداوند عهده دار روزى تو است ،پس چرا غم روزى خود مى خورى ؟
2 - اگر روزى هر کس معین است ،پس چرا اینقدر حرص مى زنى ؟
3 - اگر حساب حق است ،براى چه این همه مال مى اندوزى ؟
4 - اگر پاداش خدا حق است ، چرا تااین اندازه بخل مى ورزى ؟
5 - اگر کیفر از آتش دوزخ است ، چرا این همه مرتکب گناه مى شوى ؟
6 - اگر مرگ حق است ، چرا اینقدر شاد مان هستى ؟
7 - اگر همه چیز در محضر خدا است ، براى چه مکر و حیله مى کنى ؟
8 - اگر گذشتن بر پل صراط حق است ، پس به چه چیز مى بالى و چرا به خود مغرورگشته اى ؟
9 - اگر همه چیز به قضا و قدر الهى است ، پس چرا اینقدر اندوهگین مى باشى ؟
10 - اگر دنیا فانى است ، پس دلبستگى به آن براى چیست ؟

yasaman شنبه 26 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ http://www.golhaye-yakhi.blogfa.com

salam
kheyli kheyli ziba bood...
manoonam ke omadi va bebakhshid ke dir javab dadam
dar panah hagh

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد