ماه مهمانی...ماه خوب خدا

صحبت از گرمای هوا بود که به ماه رمضان رسید ...


 امسال روزه می گیری؟


 اگر خدا بخواهد ...


 من هم می گیرم، ولی کدام پزشک این همه سختی را برای بدن تایید می کند؟


 همان که وقتی همه پزشکان جوابت کردند ، برایت معجزه می کند !

عشق...

اگر در یک زمان عاشق دو نفر شدی


نفر دوم را انتخاب کن ...


زیرا اگر به راستی عاشق اولی شده بودی


به دومی دچار نمی شدی ...

 

جانی دپ

به همین سادگی...

مراقب باش؛    


دست روزگار هلت میده ...    

 

ولی قرار نیست تو بیفتی ...  

      

اگر بی تاب نباشی و خودت را به آسمان گره زده باشی اوج میگیری ...     

به همین سادگی ...

من هستم و خدا...

هوا چقدر خوب و دو نفره ست ...


من هستم و خدا ...


و در جاده ی زندگی ، صورتم مهمان نسیمی که معطر شده از امید ...


به خودم میگم : هیچ چیز ارزش این رو نداره که دستم رو از دستان مهربون خدا بکشم


بیرون و بگذارم تو دست غیر خدا ...


راستی اونکه دستان مهربان خدا رو  به غیر او فروخت غیر از افسوس چه چیزی رو


بدست آورد ؟