همیشه رفتن راه...رسیدن نبوده است

یک لحظه ... زندگی تو از دست می رود

وقتی کسی که هستی تو هست می رود


شاید که اندکی بنشیند کنار تو

اما کسی که بار ِ سفر بست می رود
 

آنکس که دل بریده ، تو پا هم ببرّی اش

چون طفلی از کنار تو با دست می رود


رفتن همیشه راه ِ رسیدن نبوده است

گاهی مسیر جاده به بن بست می رود 

(علی حیات بخش)

آرام بخواب...!


آرام بخواب...!

گوسفندان را چوپانشان دارد می درد، به نام تو...!

آرام بخواب....!

((گرگ برای خودش شرافتی دارد))

حالا که انسان دردنده شده است....!


دلقک

مردی نزد روانپزشک رفت و از غم بزرگی که در دل داشت برای دکتر تعریف کرد . دکتر گفت به فلان 

 

 سیرک برو . آنجا دلقکی هست ، اینقدر میخنداندت تا غمت یادت برود . مرد لبخند تلخی زد و  

 

گفت من همان دلقکم!

وقتی که من بچه بودم...

... گمان می کردم شیطان اون قدیم ها نبوده و همیشه می گفتم خوشا به حال اون قدیمی ها که شیطان نبوده تا اونا رو گول بزنه و وسوسشون کنه و چقدر بد که شیطان واسه ما هست و هی ما رو وسوسه می کنه ؛ شما چی فکر می کردی دوست عزیز؟

تو ای پاکترین خاطره ها

من گریزانم از این خسته ترین شکل حیات


و از این غربت تلخ


که به اجبار به پایم بستند


می گریزم از شب


می گریزم از عشق


و تو ای پاک ترین خاطره ها


همه جا در پی تو می گردم...