چرا غصه؟ چرا؟



آسمان را بنگر که بعد صدها شب و روز 


مثل آن روز نخست گرم و آبی و پر از مهر ، به ما می خندد !


یا زمینی را که دلش از سردی شبهای خزان ، نه شکست و نه گرفت !


بلکه از عاطفه لبریز شد و نفسی از سر امید کشید


و در آغاز بهار ، دشتی از یاس سپید زیر پاهامان ریخت


تا بگوید که هنوز پر امنیت احساس خداست


ماه من غصه چـــــرا ؟


تو مرا داری و من هر شب و روز آرزویم همه خوشبختی توست !


ماه من! دل به غم دادن و از یاس سخنها گفتن


کار آن هایی نیست که خدا را دارند...


ماه من! غم و اندوه اگر هم روزی مثل باران بارید


یا دل شیشه ای ات، از لب پنجره عشق، زمین خورد و شکست


با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود که خدا هست، خدا هست !


او همانی است که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم می داد...


او همانی است که هر لحظه دلش می خواهد همه زندگی ام غرق شادی باشد...


ماه من! غصه اگر هست بگو تا باشد معنی خوشبختی بودن اندوه است...


این همه غصه و غم این همه شادی و شور چه بخواهی و چه نه میوه یک باغند


همه را با هم و با عشق بچیــن...


ولی از یاد مبر پشت هر کوه بلند سبزه زاری است پر از یاد خدا


و در آن باز کسی می خواند: که خدا هســـت، خدا هســـت


و چــــــرا غصه؟ چـــــرا ؟

                              تقدیم به فرزانه ی عزیزم

نظرات 6 + ارسال نظر
ابراهیم سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ق.ظ http://www.namnameaftab.blogfa.com

ناله پنداشت که در سـیــنــه ی ما جا تنگ است

رفت و برگشت سراسیمه که دنیا تنگ است

دل پیش تو و دیده به سوی دگرانم

تا خلق ندانند به سویت نگرانم . . .

حسین سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ق.ظ http://sanatomadan.blogfa.com/

گر سین هفت سینی محبوبه جان مایی
همواره در خیالم محبوب تر بمانی
گر روزی از سر لطف از من کنی یادی
این را بدان عزیزم در قلب من بمانی

فرزانه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ http://roz660.blogfa.com/

‌عمر آدم کفاف نمیده به آخر جاده معرفت برسه ، آهای تو که آخر این جاده ای مرسی رفیق خیلی زیبا بود این از سروده های خودت بود
وقتی عشق می آید کسی نمی بیند ولی وقتی میرود همه می بینند .

اگر در زندگی چاره ای جز سوختن نداری بسوز اما مثل شمع؛ نه مثل سیگار .

بد ترین شکل تنهایی آن است که در کنار او باشی و بدانی که هرگز به او نخواهی رسید .

از همه اندوهگین تر شخصی است که از همه بیشتر بخندد .
مثل من

فرزانه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:00 ق.ظ http://roz660.blogfa.com/

تو باعث شدی یه چیزی رو بفهمم . بفهمم عشق یعنی چی ... بفهمم دل کجاست ... بفهمم وقتی کسی عاشق میشه چه حالی داره ... بفهمم درد عشق چیه ... حالا می دونم ... میدونم عشق یعنی تشنگی . عشق یعنی نیاز . عشق یعنی التماس . عشق یعنی
آرزو . عشق یعنی خواستن و بدست نیاوردن . عشق یعنی دویدن و نرسیدن . آره ، عشق یعنی نرسیدن

فرزانه سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://roz660.blogfa.com/

سلام رفیق مبارک باشه چرا ظهر بهم نگفتی مامانم خبر داشت .

محمد چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.bagheri6298.blogfa.com

سلام
چقدر زیبا...........پراز امید.......واقعا تا خدا هست چرا غصه؟به خودم دارم میگم ..ولی بعضی وقت ها واقعا زندگی سخت میشه ..ومیریم تو لاک خودمان ..ولی همیشه لطف ومهربانی خدا اگه نبود نمی دونم چه بایید می کردیم..............

با نگاهت به خدا، چتر شادی وا کن و بگو با دل خود که خدا هست، خدا هست !

او همانی است که در تارترین لحظه شب راه نورانی امید نشانم می داد...
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد