حالا که تموم شد،تو هم داری می ری


                                        مبدا که دست کسی رو بگیری


خدایا نگاه کن دست تو چه وقتی


                                  پر از اشکم اما می خندم به سختی


گلومو رها کن تو ای هق هق من


                                     می مردم برا اون،نبود عاشق من


مبدا که عشقم تو قلبش بمیره


                                 می ترسم که دست کسی رو بگیره


بگین کاری اینبار ازم بر نیومد


                                      بگین کم آوردم یا صبرم سر اومد


بگین باز بیاد و به قلبم بشینه


                                  بگین جای اسمش هنوز نقطه چینه


تو احساس من رو چه راحت ربودی


                                       اگر من شکستم مقصر تو بودی


مگر منرو در حد مردن ندیدی؟


                                    تو دلـخر نبودی،چـرا دل بـــــریدی؟


دلم روز و شبها تو تنهایی سر کرد


                                        بگین که تموم دعاهاش اثر کرد


بگین اونو دست خدامون سپردم


                                   بگین مقصر نبودم،ولی پاشو خودرم


بگین خیلی وقته که صبرم سر اومد


                                      بگین کاری کرده که دادم در اومد


بگین خیسه اشکه همه تار و پودم


                                      بگین تا بدونـــــه مقصـــــر نبودم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد